Blog
Najnowsze wpisy
-
Blog
Ta strategia podwoi wyniki Twojej kampanii SMS
Są takie zasady w SMS marketingu, których znaczenia nie warto podważać. Jedną z nich jest segmentowanie bazy kontaktów w masowej wysyłce SMS-ów. Chodzi o to, by nie traktować wszystkich klientów jednakowo, lecz każdemu z nich wysyłać spersonalizowany komunikat. Lekceważenie tej zasady może przynieść daleko idące konsekwencje.
Czytaj dalej -
To pytanie zadaje sobie wielu marketerów i przedsiębiorców. Aby odpowiedź na nie była jak najbardziej wyczerpująca, warto dokładnie przeanalizować wyniki kampanii SMS. O tym, jak to dobrze robić, piszemy w dzisiejszym artykule. To wiedza, która może diametralnie zmienić Twój biznes.
-
W ostatnich latach bardzo wiele firm przeniosło się do Internetu, głównie na popularne serwisy społecznościowe. To właśnie tam budują świadomość swojej marki wśród odbiorców i na bieżąco tworzą politykę sprzedaży oraz promocji. Nie jest to zadanie łatwe – jednym przynosi większe korzyści, innym mniejsze. Co robić, by Twoja firma znalazła się w tej pierwszej grupie?
-
Komunikaty marketingowe, życzenia okolicznościowe czy informacje o promocjach – wielu wydaje się, że wiadomość SMS służy tylko do luźnej konwersacji. To jednak błędne przekonanie. SMS jest tak uniwersalnym kanałem, że może nawet… uratować ludzkie życie. Wystarczy, że zostanie wykorzystany przez odpowiednie podmioty.