Next Call Tracking – ewolucja czy rewolucja?
Call Tracking to proces monitorowania i analizy połączeń telefonicznych. W swoich początkowych fazach skupiała się na śledzeniu pochodzenia połączeń telefonicznych. Obecnie, zaawansowane systemy Next Call Tracking oferują znacznie bardziej zaawansowane funkcjonalności, takie jak: integracje z platformami analitycznymi, inteligentne routingowanie połączeń, analizę słów kluczowych w rozmowach, IVR, zautomatyzowaną wysyłkę SMS, a także interfejs umożliwiający korzystanie z przejrzyście zaprezentowanych danych osobom podejmującym decyzje biznesowe.
Jak działa Next Call Tracking?
Call Tracking to technologia, która przypisuje indywidualne numery telefonów unikalnym źródłom kontaktu – umożliwiając śledzenie efektywności każdego z nich. Gdy klient dzwoni lub wysyła SMS pod dany numer, system rejestruje i przetwarza szereg informacji, dostarczając w czasie rzeczywistym porcję wartościowych danych. Informacje te mogą służyć do śledzenia efektywności zespołów sprzedażowych i kampanii marketingowych, określania trendów w zachowaniach klientów, identyfikowania możliwości usprawnienia procesu sprzedaży oraz innych indywidualnie określonych zadań.
Platforma oferuje zaawansowane funkcjonalności, takie jak: statystyki i raporty w czasie rzeczywistym, a także analizę głosową Automatic Speech Recognition, gdzie mowa ciągła staje się tekstem, a zachowane rozmowy mogą zasilać inteligentne systemy przetwarzania języka. Centrum Analityczne Next Speech Analytics przekształca rozmowy głosowe i wiadomości w wartościowe dane, które pomagają zrozumieć zachowania, preferencje i sygnały rozmówców.
Dlaczego warto wdrożyć analitykę Call Tracking?
Klienci wybierający kontakt telefoniczny przynoszą znacząco wyższe przychody w porównaniu do interakcji realizowanych za pośrednictwem kanałów elektronicznych, (według danych BIA/Kelsey, nawet 10-15 razy). W związku z tym, warto inwestować w podnoszenie efektywności obsługi telefonicznej, która bezpośrednio przekłada się na zwiększenie wydajności tego kanału komunikacji.
Więcej wpisów
-
3 czerwca 2024 roku oficjalnie zakończył się proces połączenia spółek z branży telekomunikacyjnej. Next Mobile P.S.A. jako spółka przejmująca, przejęła wszelkie prawa i obowiązki: Globitell Wholesale Sp. z o.o. oraz Next Mobile Sp. z o.o.
-
Czytaj dalejBlog
Nowa era podróży z eSIM as a Service od Next – idealne rozwiązanie dla biur podróży!
Pakiety roamingowe od operatorów krajowych są zbyt małe i bardzo kosztowne, a lokalne karty SIM skomplikowane w obsłudze i nie zawsze dostępne. Dlatego Next Mobile oferuje biurom podróży innowacyjne rozwiązanie eSIM for travellers, jako value-added service.